Registrer deg

Vi hjelper deg

Vi håper du finner svar på det du lurer på i dokumentasjonen vår, men det kan hende du trenger mer hjelp. Da kan du kontakte oss via supportsystemet vårt. Eller du kan delta på et av våre kurs.

Kundesupport

Trenger du hjelp, eller har oppgaver du ønsker at vi skal jobbe med for din organisasjon? Da kan du som kunde registrere saken din i vårt helpdesk-system, Toolkit. Så vil den bli tildelt en av våre saksbehandlere.

Toolkit vil være stedet der du og vi holder orden på spørsmål, svar, kommentarer og fremdrift. Du kan følge saken gjennom hele arbeidsprosessen, fra den registreres, til den blir løst og lukket.

Registrer sakene dine i Toolkit (login)

Fjernstyrt support

Noen ganger kan det hende du trenger mer direkte hjelp. Det kan vi gjøre ved at du gir oss tilgang til å fjernstyre maskinen din. Da vil vi be deg laste ned et program for ekstern tilgang og støtte; TeamViewer.

Last ned TeamViewer for PC

Last ned TeamViewer for Mac

Kurs

Winorg tilbyr kurs/opplæring i en mangfold av "moduler" og funksjonsområder. Alle våre kurser kan tilbys som bedriftstilpassede kurs med tilrettelagt innhold for din bedrift.

 

Se vårt kurstilbud på winorg.no

Siste produktnyheter

Produktnyheter Mai 2025

Vi har lansert flere forbedringer i Winorg Express, Total og Fagforening denne måneden – med fokus på bedre oversikt, enklere administrasjon og smartere søk

Produktnyheter April 2025

I april kom flere små, men nyttige forbedringer som gjør arbeidshverdagen enklere og gir bedre oversikt i Winorg Express, Total og Fagforening

Produktnyheter Februar og Mars 2025

I denne oppdateringen får du blant annet bedre kontroll over eksport og rettigheter, smartere håndtering av Vipps-avtaler, tilpasninger for ansvarlig-oppfølging – og nye forbedringer spesielt for fagforeninger