Registrer deg

Vi hjelper deg

Vi håper du finner svar på det du lurer på i dokumentasjonen vår, men det kan hende du trenger mer hjelp. Da kan du kontakte oss via supportsystemet vårt. Eller du kan delta på et av våre kurs.

Kundesupport

Trenger du hjelp, eller har oppgaver du ønsker at vi skal jobbe med for din organisasjon? Da kan du som kunde registrere saken din i vårt helpdesk-system, Toolkit. Så vil den bli tildelt en av våre saksbehandlere.

Toolkit vil være stedet der du og vi holder orden på spørsmål, svar, kommentarer og fremdrift. Du kan følge saken gjennom hele arbeidsprosessen, fra den registreres, til den blir løst og lukket.

Registrer sakene dine i Toolkit (login)

Fjernstyrt support

Noen ganger kan det hende du trenger mer direkte hjelp. Det kan vi gjøre ved at du gir oss tilgang til å fjernstyre maskinen din. Da vil vi be deg laste ned et program for ekstern tilgang og støtte; TeamViewer.

Last ned TeamViewer for PC

Last ned TeamViewer for Mac

Kurs

Winorg tilbyr kurs/opplæring i en mangfold av "moduler" og funksjonsområder. Alle våre kurser kan tilbys som bedriftstilpassede kurs med tilrettelagt innhold for din bedrift.

 

Se vårt kurstilbud på winorg.no

Siste produktnyheter

Produktnyheter Oktober og November 2024

Med fokus på brukervennlighet, effektivitet og automatisering fortsetter vi å utvikle våre løsninger for å møte behovene til medlems- og samfunnsdrevne organisasjoner.

Fra forbedringer i kommunikasjon til nye funksjoner for administrasjon, her er høstens viktigste nyheter som inkludere Nets Easy integrasjon! 🌟

Produktnyheter September 2024

Denne måneden har vi gjort forbedringer i Winorg Express/Winorg Total. Vi har lagt til et søkefilter for Stilling, synlig i «Ansettelse»-gruppen i Personer-listen, Målgruppe i KAV og Dialog.

Nå kan du også sende vedlegg ved innmeldinger eller andre hendelser via eksterne nettsider. I tillegg er det lagt til et unikt fakturareferansefelt per bedrift i EHF-filen

Produktnyheter August 2024

Denne måneden har vi fokusert på å utvide og forbedre vår kommunikasjonsplattform med lanseringen av DM i Winorg Dialog.

Dette gjør at du nå kan samle all giverkommunikasjon, fra e-post og SMS til DM, på ett sted.

I tillegg har vi gjort flere mindre forbedringer som sikrer bedre brukervennlighet og ytelse i systemet.